本帖最后由 skrobi123@gmail 于 2024-11-10 18:16 编辑
Modela nû ku pir caran jê re tê gotin Modela nû, ku pir caran jê re ps tê gotin, gelek faktorên ku bandorek girîng li ser serkeftina pargîdaniyan dikin - di serî de yên karûbar- dihesibîne. Di heman demê de hêjayî gotinê ye ku guhertinên herî dawî yên di konsepta mccarthy de. Ew ji ber karanîna berfireh a kirrûbirra înternetê neçar bûn. Rola mezinbûna dîjîtalîzasyon û e-bazirganî, medyaya civakî û îmkana analîzkirina daneyên mezin (daneyên mezin), û her weha zêdebûna hêviyên xerîdaran di afirandina modela c de encam da.
Berevajî kirrûbirra nû Berevajî kirrûbirra p, modela nû ne li ser pargîdanî, lê li ser xe Lîsteya Jimareya Têlefonê ya 2024-a Nûvekirî Ji Cîhanê rî r ku diçe haydar, daxwazkar û gihîştina gelek agahdariyan. Ma hûn dixwazin kirrûbirra nûjen biafirînin? Tevlî lîstikên seo&naverokê bibin! Pêşniyara me binihêrin! Nimûneyên karanîna ps-ê di stratejiyên kirrûbirra marqeyên naskirî de. Gelek mînakên karanîna ps-ê di stratejiyên kirrûbirrê de hene. Marqeyên herî mezin ên wekî apple, ikea û nike di çalakiyên xwe de tevliheviya kirrûbirrê bikar tînin.
Ya çêtirîn û belkî Nîşaneya çêtirîn û belkî ya herî hêsan a ku di pratîkê de ps profesyonel di kirrûbirrê de çawa xuya dike, nexşeya ku ji hêla coca-cola ve hatî bikar anîn e. Ps di pêkanîna wê de şaheserek rastîn e. Navnîşan pêdivî bi danasînê tune, ji ber ku di salên hebûna xwe de, ew li cîhanê bûye pêşeng di firotanê û kirrûbirrê de. Lê coca-cola di dîroka xwe de ps çawa bikar aniye? Beriya her tiştî: bi kampanyayên mîna şahiya xwe an jî ciyên sersalê bi kamyonek bi rengên koka-kola û bapîloyê re parve bikin, komeleyên erênî ava kiriye; wê xerîdarên li çaraliyê cîhanê bi qalîteya hilberên xwe re adet kir - bêyî ku hûn li kîjan welatê ne, gava ku hûn coca-cola hilbijêrin, hûn dizanin ku hûn çi hêvî dikin; wê polîtîkaya xweya bihayê sêwirandiye da ku her kes bikaribe coca-cola vexwe - Vebijarkên berdest ev in:
|